Just you wait! ~~ Hamilton cosplay

   Tak jakoś od października sobie słucham takiego superowskiego musicalu "Hamilton" autorstwa Lina Manuela-królaipanawszechrzeczy-Mirandy*. Nieprzemijająca miłość do tego musicalu i szycie munduru Washingtona dla koleżanki skłoniły mnie do uszycia czegoś dla siebie. Wybór padł na Elizę Schuyler-żonę Hamiltona, która jest naprawdę jedną z lepszych jak dla mnie postaci.

   Kostiumy w musicalu są naprawdę poprawne historycznie. Właściwe sylwetki, kroje, wszystko tak szczegółowo dopracowane, że można by patrzeć i patrzeć. Jedynym minusem jest używanie zamków błyskawicznych, co złamało moje kostiumowe serduszko, ale nie ma się co dziwić, w teatrze nie ma czasu na zapinanie 26373672 guzików tylko po to, żeby zaśpiewać jedną piosenkę.
Łapcie kilka zdjęć, żebyście wiedzieli, o czym mówię:






Ładne są, ok?

   Tę sukienkę szyję ja (patrz: niebieska)





Troszkę sobie zmieniam, żeby bardziej było poprawne historycznie, ale ciiiii.

   Zakupiłam dosyć cienką satynę, której kolor na zdjęciu wyglądał perfekcyjnie, a w rzeczywistości jest trochę za ciemny. Szyje się to ciężko, zaciąga się, na dodatek maiłam problemy z wykrojem, z którego szyłam anglezkę na Pszczynę, nie wiem jak to się stało, ale jakoś nagle wykrój przestał pasować O.o Przez to wszystko mam ochotę wyrzucić kiecę przez okno.

   Aktualnie sukienka wisi na Żanetce. Jakoś przez te wakacje zamiast korzystać z czasu wolnego i szyć hurtem wszystko, co mi się podoba, to odpoczywam i tylko czasem sobie coś szydełkuję. Aleale planuję inną sukienkę, tym razem regencyjną, napiszę coś o niej za niedługo, a jak na razie to lecę zbierać siły i szukać weny do szycia.

Życzcie mi więc szczęścia, piszcie komentarze, bo potrzebuję waszej motywacji, wbijajcie na Instagrama (Fejsbuka, snapczata.... jeju brzmię jak jutuber), do zobaczenia <3

~~~~ zdjęcia pinterest

* "Hamilton: An American Musical" to taki genialny musical, sprawdźcie, naprawdę warto.






NAPRAWDĘ WARTO <3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pantalony

Drogą na Zielone Wzgórza-edwardiańska sukienka dziecięca

Łiszlista